menu
NL EN

Klanttevredenheidsonderzoek Dux Nova

13 april 2021

resultaten klantentevredenheidsonderzoek dienstverlening Dux Nova

Dux Nova heeft als missie het oplossen van carrière- en organisatievraagstukken, voor zowel opdrachtgevers als kandidaten die actief zijn in het werkveld van de gebouwde omgeving. We willen excelleren in executive search en zijn gemotiveerd om onze dienstverlening continue te verbeteren.

Hiervoor hebben we Patrick Nijhof van NIJHOFF Org. afgelopen weken een klanttevredenheidsonderzoek uit laten voeren. 43% van de gevraagde klanten heeft meegedaan aan het onderzoek en beoordelen onze dienstverlening met een gemiddeld cijfer van 7,8. Wij zijn erg blij met deze klantwaardering, maar hebben uit de feedback ook enkele verbeterpunten en tips gehaald die we zullen gebruiken bij een nog betere screening en selectie van kandidaten en de communicatie hierover naar onze klanten tijdens een traject. We gaan aan de slag met deze verbeterpunten en zullen onze klanttevredenheid ook doorlopend gaan meten.

Wij stellen de feedback van klanten erg op prijs en danken iedereen die heeft meegedaan aan het onderzoek nogmaals voor de medewerking!

Team Dux Nova